Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2008 15:21 - ЦВЯТКО ЦВЕТКОВ: "ЗАКЛЮЧЕНИЕТО ми е КАТЕГОРИЧНО - СТЕФАН ГАМИЗОВ е ЦИКЛОФРЕНИК"
Автор: tagarski Категория: Технологии   
Прочетен: 2037 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.11.2008 15:29


    24.11.2008 г.
    понеделник


                                ЦВЯТКО  ЦВЕТКОВ:
             "ЗАКЛЮЧЕНИЕТО ми е КАТЕГОРИЧНО -
               СТЕФАН  ГАМИЗОВ е ЦИКЛОФРЕНИК"
              /Извадка  от  интервю на журналиста Славей Костадинов от Информационна агенция  БЛИЦ с полковник Цвятко  Цветков/
                Цвятко  Цветков: 
             "Този човек лично не го познавам, но съм си направил някои проучвания.  Според моите справки между 26-тата и  30-тата му година, които му се губят, Гамизов е страдал от тежко заболяване.
                В  това  тежко  заболяване и лечението  му е имало и присъствие  на  лечение в  психиатрична  клиника. Но на мен не ми е нужна  диагнозата му.  От  наблюденията  върху поведението му,  твърденията  му и т.н.  заключението  ми  е  категорично - Стефан  Гамизов  е циклофреник.
                 А  аз  съм  наблюдавал  поведението  на  много  циклофреници.  Когато  циклофреникът  влезе в цикъл, става  мнителен,  раздразнителен,  агресивен.
                Поведението  му  излъчва  стремеж  на човек,  призван  да извърши велики  дела.  Такова  е  и  поведението  на Гамизов -  агресивен  като  поведение  и в търсенето  на контакти.
                 Неговото  излъчване  на  убеденост,  че е роден  да  извърши  велики  дела,  е  класика  в  психожанра."
                 Така  заговори  полковникът от Държавна  сигурност  Цвятко  Цветков, член  на  Висшия /сега  вече  и  на  Националния/  съвет  на БСП,  ревностен  апологет  на  Сергей  Станишев  и негов  неизменен  съветник  по националната  сигурност.
                  Но  заговори  така  от  момента,  в  който  беше разобличен  като  дълбоко  законспириран  подстрекател  на  Стефан  Гамизов  заедно  с Румен  Овчаров  и  Татяна  Дончева.
                    Между впрочем - възниква  един интересен въпрос.  След  като  Стефан Гамизов  съди  Бойко  Борисов за една безобидна публична  оценка,  защо  ли  не  заведе съдебно  дело  срещу полковника Цвятко  Цветков,  който  по  най-категоричен  начин го  диагностицира  като  ЦИКЛОФРЕНИК,  т.е.   психиатрично  анормален  индивид?   
                       




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tagarski
Категория: Технологии
Прочетен: 642108
Постинги: 356
Коментари: 427
Гласове: 11024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930