Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 20:46 - БОЙКО БОРИСОВ: ИНТЕРВЮ
Автор: tagarski Категория: Технологии   
Прочетен: 1083 Коментари: 0 Гласове:
0



04.03.2009 г.
       сряда

Бойко Борисов: Чакат да се спукам, ама това няма да стане! 04 март 2009, 18:50 Интервю image Бойко поддържа добра спортна форма “Ако го няма Доган, Станишев няма да изкара и един ден премиер”, смята неформалният лидер на ГЕРБ “Казват, че Бойко Борисов бил балон, който щял да се спука много бързо? Не. Балонът Станишев се спука. БСП ги бия вече 10 години, където ги пипна. Аз си печеля избори след избори, управляваме си, хората си ме преизбират. А те чакат да се спукам!” – заявява Бойко Борисов в интервю пред журналистката Калина Андролова от сп. “L’Europeo”.

-Идва политик с огромно мнозинство, после хората се разочароват, магията се разпръсква. Както се случи със Симеон.

- Симеон дойде отвън, без хората да го познават. Докато аз, тази ми е вече девета година, съм най-одобряваният политик. Хората знаят всеки ден с какво се занимавам. Знаят и доброто, и лошото. Тук няма харизма, популизъм и прочее. Хората гласуват за мен на базата на това, което съм свършил. Те знаят за какво могат да разчитат на мен. Затова някой, като има проблем, веднага тича да се оплаче при мен. Защото хората ми вярват, че ще застана на тяхната страна и ще им помогна. Аз нямам намерение да векувам в политиката. Виждате, че създадох политическа партия, в която съм редови член. И се опитвам да създам инструментите и вътрешния й живот така, че тя да може да съществува и след мен, и без мен.

- Едно от съмненията спрямо вас, когато евентуално започнете да управлявате, е за липса на експертност. Казват, че имате електорат, но нямате ресурс за държавно управление.
- Дайте да чуем кои са експертите на БСП!

Премиерът им няма нито един работен ден.

В казармата не е ходил. Дето се вика, посреща армия, а той самият не е стоял никога на плаца. Всички му се смеят. Няма другаде такова нещо. Да не си бил в казармата, а да приемаш строй. Другият експерт, експертът по сигурността Румен Петков. Или Румен Овчаров? Това експерти ли са? Кажете ми.

- Много пъти заявявате, че няма да се коалирате с БСП, но ако нямате друг изход, какво? Това, че ще останете в опозиция, е несериозно.

- Не. Несериозно е с тези разбойници да се съюзим.

- Същото каза и Симеон Втори. Но се съюзи.
- Разликата е в това, че аз съм раснал в Банкя и съм раснал в чиста среда. И съм раснал на улицата. И когато кажа да, значи е да. Когато кажа не, значи е не.
Това за коалирането е една стратегия на комунистите да повтарят всеки ден, че всичко е възможно. Не всичко е възможно. Водата и олиото не се смесват. Освен това Сергей Станишев казва, което показва и липсата на морал, и каквато и да е кауза при тези хора, казва: “Всички коалиции са възможни!” Ужасно.
- Какво мислите за Ахмед Доган, който в момента изкупува медии? Плаши ли ви това?
- Готви се за много сериозна атака на изборите. Ето, откакто ги е купил тези медии, всеки ден или показват шахта пропаднала, или дупка по улиците на София, или куче. Всеки ден. С една дума, това вече не са независими медии. Радвам се, че журналисти като вас говорят за това, значи виждат, че наистина е нарушена независимостта на медиите.

- Говори се, че ДАНС прави разследване на парите, с които се купуват тези медии.
- Глупости. Как ще стане това! Как ДАНС ще прави разследване на мандатоносителя на страната?! Станишев е премиер с мандата на ДПС.

- Да, но БСП сякаш се опитва да се отърси от ДПС. Анти-ДПС риториката печели поддръжници, цяла партия има, “Атака”, която на това се крепи.
- От мен да запомните. БСП, когато става въпрос за власт, са готови и с ДПС, и с “Атака” едновременно да се коалират. И с Костов, и с Борисов, и с всеки, но само да са на власт.

При тях морал няма. Има само желание за власт на всяка цена.

- Ако сте премиер, ще се държите ли авторитарно спрямо медиите, хората изпитват такива съмнения?
- Към партийните медии - да.

- Вярно ли е, че звънкате на шеф на медия и казвате: “Свършен си!”

- Това е нагла лъжа. Ние сме единствените, ГЕРБ, които нямаме медия.

-Вашето минало, преди да станете секретар на МВР. Отричате ли, че сте имали връзки с мафиоти?
- Отричам, разбира се. Защото все пак за осем години някъде нещо щеше да излезе.
Считате ли, че тези хора - от канцлера на Германия до президента на Франция, преди да застанат да се снимат с мен, не са накарали службите им да проверят дали поне 1 процент има вярно във въпроса, който ми задавате вие?/

- Те със сигурност са проверили.
- Биха ли им позволили тогава да застанат до мен, ако има поне 1 процент вероятност да е вярно това? Ето, това е комунистическата манипулация на хората. Аз съм бил старши треньор на националните отбори и действащи барети като Румен Николов, като Алексей Петров, като Пламен Тачев са ми били състезатели. Тази е истината, заради която вие ми задавате този въпрос.

- Въпросът ми е, че ако станете премиер, някой може да пожелае да ви държи под контрол, използвайки фрагменти от миналото ви. Например да бъдат заведени дела, да бъдат извадени факти със задна дата и прочее...
- Аз знам, че не съм направил нищо. Откъде да ми е контролът?

- От политическите врагове, от БСП например?

- Ами че там Добрев, който им е шеф на предизборния щаб, е контрабандист, който го задържаха с пари. Има дело в прокуратурата, което са го скрили и смачкали. Той ли ще ме направи зависим?

- Как виждате коалиция с “Атака”?
- Не, не виждам. На Волен Сидеров идеите са напълно обратни на моите. Той говори за несъобразяване с Европейския сьюз, за несъобразяване с Америка, което веднага ще вкара България в такава изолация, че на третия месец ще ни бият хората с камъни. Аз разбирам, че е популизъм, но не можеш да говориш такива откровени глупости. Ние не сме сърбите да воюваме с НАТО. А и ги видяхме, докъде я докараха. Оттук идва разделението с “Атака”. Не искам механичен сбор на депутати, за да стана премиер.

- Ще успеете ли сами?
- Естествено. Ние трябва да обясним на хората защо възникват тези ваши въпроси: С кого ще правиш коалиция, за да се издъниш? Ето нашия отговор: трябва да направим така, че да не се налага да правим коалиция с някой, който да ни извие ръцете, и ние да се издъним. За следващите избори разчитам на съпротивителните сили на българите.

ДПС трябва да остане в опозиция.

Естествено, в компанията на Сергей Станишев.

- Чии интереси обслужва самоубийството на Емин?
- Не мога да кажа. Но прикриването на този странен случай и медийното му затъмнение показват, че тези хора са наистина много могъщи. Начинът, по който ДПС успя да прекрати говоренето по този въпрос, показва огромна медийна власт и сериозен авторитет. Те притежават телевизии, радиа, вестници, и то по четири, пет. Това е една партия с няколко милиарда.

- Откъде толкова пари?
- От държавния резерв, от тези години, в които непрекъснато управляват. Доган с мандат от 600 хиляди души управлява осем милиона, той е мандатоносител. Ахмед Доган не дава да се променят избирателните закони и те не се променят заради него, това е факт. Ахмед Доган успя да удари два шамара на Сергей Станишев още в първия му ден, когато Станишев стоя на банката, избран за премиер, но без правителство. Чакаше Ахмед Доган да каже “да”, да щракне с пръсти, да му даде мандата и да му направи правителство. Още тогава Доган все едно му каза: “Ще внимаваш тeзu четири години k*вo ще праиш!”

- Ако вие се окажете в такава ситуация, какво, ще се откажете от властта ли?
- Опозиция. Смело и отговорно. Оставам в опозиция. Аз да не съм Станишев, да стоя там и да ме разиграват.


Тагове:   интервю,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tagarski
Категория: Технологии
Прочетен: 641891
Постинги: 356
Коментари: 427
Гласове: 11024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930