Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2009 06:07 - ДА, ТОЗИ ФАКТ МИ БЕШЕ ИЗВЕСТЕН!
Автор: tagarski Категория: Технологии   
Прочетен: 1232 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.01.2009 06:09


     24.01.2009 г.
         събота

                                     ДА,  ТОЗИ  ФАКТ  МИ  БЕШЕ  ИЗВЕСТЕН
                 Когато  изследвах  бруталната телевизионна  манипулация, която Николай Бареков извърши, за да спасява репутацията на Ахмед Доган, аз  получих  сведения  за  този  факт.  Затова  с  удовлетворение препечатвам думите на Пламен  Юруков.

Юруков: Бареков ми предложи сделка срещу медиен комфорт
 
image От Илия Вълков image



Фотограф: Антон Попов

 

През август 2007 г. журналистът от Би Ти Ви  Николай Бареков е предложил на тогавашния лидер на СДС Пламен Юруков неговата паритя да издигне за кмет на Пловдив местен бизнесмен. Срещу това водещият обещал, че СДС няма да има проблем в неговото предаване. Това разказа пред "Дневник" самият Юруков. Той отказа да назове кого именно е трябвало СДС да излъчи на местните избори. Според публикация на в. "Уикенд" става въпрос за "популярен олигарх".

Пред "Дневник" Пламен Юруков каза, че не си спомня в детайли случката, описана днес от "Уикенд", но два месеца преди местните избори имал среща с лице, с което трябвало да си говорят по "общи политически теми", на която "случайно или не" присъствал и журналистът. Бившият председател на СДС уточни, че двамата му събеседници били близки познати и затова присъствието на журналиста не го учудило. 

Юруков разказа, че докато разговаряли, Бареков отправил директно предложението си. Политикът отказал с обяснението, че местната структура решава, кого да посочи и той няма право да се намесва.

"Това беше един разговор, който ме учуди - аз тогава навлизах в порядките на микрокосмоса на българската политика. Учуди ме как един служител във фирма и журналист става политик", заяви той. 

Попитан защо чак сега прави тези признания, Юруков отговори: "Вестник "Уикенд" са разбрали от някъде и ме питаха, а аз не мога да лъжа".

"С г-н Юруков нещата ще се решат, където е необходимо, ако трябва в съда", заявява пред "Уикенд" Бареков.

Според бившия лидер журналистът има граждански права и може да се възползва от тях. "Бареков може всичко да каже, аз не мога да скрия истината", допълни той.

От Би Ти Ви казаха пред "Дневник", че не коментират публикации във в. "Уикенд". Самият Бареков не беше открит за коментар.



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tagarski
Категория: Технологии
Прочетен: 639809
Постинги: 356
Коментари: 427
Гласове: 11024
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031