Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2008 23:21 - АХМЕД ИСМАИЛОВ АХМЕДОВ: АВТОБИОГРАФИЯ в СЪКРАТЕН ВАРИАНТ
Автор: tagarski Категория: Технологии   
Прочетен: 1615 Коментари: 1 Гласове:
0



   21.11.2008 г.
      петък

              АХМЕД  ИСМАИЛОВ  АХМЕДОВ
                        АВТОБИОГРАФИЯ 
                                         в
                    СЪКРАТЕН  ВАРИАНТ

             "Роден съм на 29.03.1954 г. в село Пчеларово, Толбухинско.  Когато  съм  бил на 6 месеца, родителите  ми се развеждат.  Една година по-късно майка ми се омъжва за втори път.  От  втория  си баща имам три сестри...
                 До  8-годишна  възраст израстнах под грижите на баба и дядо - по майчина линия.  През  целия си живот дядо ми е бил овчар, член е на Партията от 1944 г.,  почина  на 80-годишна възраст -  1971 г.
                   Почти  цялото  си време прекарах с дядо на полето - като често  се случваше да го замествам...
                   През 1962 г. цялото ни десетчленно  семейство се премести в село Дръндар /Варненски  окръг/...
                   До четвърто отделение учих  в местното училище - вече изцяло под грижите на майка ми и  втория си баща... прогимназиалния курс на обучението изкарах в съседното с. Николаевка.  В  учението  бях винаги един от първите - исках всичко да знам,  мой  кумир беше Ломоносов.
                   Но  поради буйния  си темперамент и недоброто възпитание  имах  лошо  поведение... Всичките  ми приятели бяха от две до седем  години по-голями от мен,  които  в много отношения имаха по-лошо възпитание - бяха  склонни  към кражби, побоища и изнудване.
                   След  завършване  на основното  си образование  /1969 г./  постъпих  в Техникума по индустриална  химия - град Варна,  но  преди  да  завърша  първата  учебна  година,  бях  принуден  да напусна  училището,  защото  родителите  ми - уж под  форма  на  недоволствуване  от  мен,  често  ме  оставяха  без  средства.
                       От  този  момент реших  сам да се справям  с живота си.  Записах   се в СПТУ  по  стъкло в с. Белослав,  Варненско,  защото храната  и спането  се осигуряваха  безвъзмездно.  В  края  на 1970 г.  ми попаднаха няколко  книги за живота и дейността   на  Маркс  и  Енгелс,  особено  на Ленин.  Само  след 6-7  месеца  самостоятелно  занимание  с  литература относно  събитията  от страна  на техния живот,  ми  послужи  като  достатъчно  емоционално основание  да  започна  систематично и последователно  изучаване  на  марксизма-ленинизма и най-вече  на философията...
                        За  две години самостоятелни занимания бях убеден,  че  по-нататъшният  ми живот  органически  ще се свърже с теорията и практиката  на марксизма.
                          За  комсомолец съм приет през 1968 г.  Същата година бях избран  за  секретар на ДБ на ДКМС.  В   СПТУ  бях  заместник-секретар на УК  на училищната  комсомолска  организация,  отговарях  за идейно-възпитателната работа...
                       След  завършване  на средното си образование 5-6 месеца работих като арматурист  и бетонджия  в КЗ "Г. Димитров" - град Варна.  Месец  октомври 1973 г. влязох в казармата - Строителни войски, град Шумен.  До  третия месец бях комсомолски секретар на взвод, рота, после и на батальон.  
                       В  казармата  се  специализирах като  електротехник  на строителни  машини,  особено  на  новите  автоматични  бетонови  възли,  за  които  изкарах специален  курс  в гр. Плевен...
                      Уволних  се месец  октомври 1975 г.  Около  5 месеца работих като корабен  бетонджия  в  КЗ "Г. Димитров", а останалото  време   /до  септември 1976 г./  като  дефектоскопист  към  отдела  за  технически  и качествен  контрол  на заварките  /в  същото  предприятие/.
                     През  1976 г.  кандидатствувах във ВУЗ.  Две  учебни години изкарах във ВПИ - гр. Шумен,  специалност "Българска  филология".  През  1978 г. се прехвърлих в  СУ  "Климент Охридски" -  специалност  "Философия".  Понастоящем съм  втори курс.
                                                             16.04.1979 г.
                                                              "Сергей"
                     Трудно  детство и младини е имал  този умен  студент по философия  Ахмед  Исмаилов  Ахмедов.  То  е  твърде  сходно  с детството на  големият  социолог професор Георги Фотев,  макар  че бащите им ги оставят по различни причини.
                     И  ако  цитираната тук  автобиография беше подписана с  гражданското  име на  нейният  автор,  тя,  струва  ми  се,  би  му правила несъмнена чест и днес.  Но  автобиографията е подписана с  псевдонима "Сергей",  намира се не в архивите на СУ "Климент Охридски",  а  в досието на агента  в  архивите на Държавна  сигурност.    
                                        




Гласувай:
0



1. evrazol - Ама това: Сергей
21.11.2008 23:58
Много се мултиплицира в последно време. Да не се окаже че и величеството е имало "Сергейски" период в миналото.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tagarski
Категория: Технологии
Прочетен: 639907
Постинги: 356
Коментари: 427
Гласове: 11024
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031